vrijdag 23 oktober 2009

In de brievenbus......

Leuke post op de vrijdagmiddag....de nieuwe Ottobre en de Knippie!
Ik heb ze net even snel doorgebladerd en heb al veel moois gezien. Erg goed van pas komen de pyama-patronen in de Ottobre, ideaal om eens wat tricot op te maken die al tijden in de kast ligt maar die ik net niet leuk genoeg vind om voor gewone kleding te gebruiken.
Verder vind ik de jongenskleding in de maten 128-158 wel stoer. In de Knippie staat een echt Sara-bloesje en nog een aardig rokje. En ook de kleding in de grotere jongensmaten is de moeite waard deze keer, vooral het giletje is cool volgens Jack :-) Als laatste nog een wandkleed voor de kerst, voor dat soort dingen gun ik mezelf eigenlijk nooit de tijd maar deze is wel erg grappig. Wie weet.............
Ik vind het best wel luxe om deze twee abo's te hebben maar ik zou moelijk kunnen kiezen, het is altijd weer een beetje afwachten wat er in staat in de maten die je op dat moment nodig hebt, maar de bladen vullen elkaar goed aan, ze zijn tegelijkertijd ook totaal verschillend.

Geen opmerkingen: