zondag 10 januari 2010

Warm vest voor Jack

Voor Jack heb ik dit legergroene vest gemaakt naar een patroon uit Ottobre. Ik heb maat 152 gekozen, omdat Jack momenteel erg hard groeit en hij er zo volgend jaar ook nog iets aan heeft. Maar voor nu had het best een maatje kleiner gekund denk ik, het vest is behoorlijk ruim. Nou ja, beter zo dan andersom zullen we maar zeggen ;-) De stof heb ik online gekocht als zijnde wolfleece. Daar had ik nog nooit van gehoord en ik kom het verder eigenlijk ook nooit tegen. Maar het is toch anders dan gewone fleece, heel erg warm en er ligt een bescheiden glans over de stof.
Ik had een flink aantal meters gekocht en het volgende dat ik van deze stof ga maken is een trui voor mijn man.
Maar goed, dat is weer voor morgen, heb vandaag genoeg achter de machine gezeten. Misschien ga ik nog wel wat fleece truitjes voor Sara knippen vanavond want haar kledingkast kan met deze aanhoudende kou op dat punt nog wel wat aanvulling gebruiken.

Geen opmerkingen: