woensdag 3 februari 2010

Nieuwe plannen......



Zo, eindelijk weer eens een wat laten zien op mijn blog. Nou ja, laten zien....ik heb helemaal niets gemaakt in drie weken tijd en dat is lang voor mijn doen. Ik was bezig met een fleece trui voor mijn man, maar zag, toen de trui half af was, dat er een gat in het voorpand zat. En natuurlijk net op een plek dat je er niets mee kan, geen badge ofzo eroverheen naaien, dat was dus een project voor de prullenbak. Verder ben ik druk geweest met het uitzoeken van mijn patroonbladen, maakt weer wat ruimte in de kasten ;-)
Ik was van plan nog wat fleece truien voor Sara te knippen maar dat heb ik toch niet gedaan. Ik heb wel zin om nu met de voorjaarskleding te gaan beginnen, maar eerst nog even aan de slag voor het verkleedfeest dat Sara heeft op school over een paar weken. Ze wil Roodkapje worden, dus daar ga ik een cape voor maken en een rokje erbij. Eenvoudig, simpel, maar wel leuk om weer mee te starten.

2 opmerkingen:

bohemienmama zei

wat een superleuke blog heb jij!!!!!
ik kijk uit naar het roodkapjesetje! xje

bohemienmama zei

leuk dat je volgert bent geworden op mijn blog...xje