maandag 6 juni 2011

Elodie in het zonnetje

Net op tijd af: een verjaardagsjurk voor Sara. Vorig jaar Willemientje en dit jaar Elodie. Dat ik die niet eerder heb gemaakt snap ik nu echt niet. Wat een mooi model jurk, zit als gegoten bij Sara. Er volgen er zeker meer. Zelfs mijn man viel het op toen ze de jurk aanpastte en vroeg of ik meer van deze jurkjes voor Sara wil gaan maken ;-)
Ik heb maat 134/140 gemaakt. Het zwart witte ruitje is een kreukkatoen, vind ik altijd zulke leuke stofjes om mee te werken (en niet alleen omdat ik een hekel aan strijken heb ;-) Het geeft gelijk wat volume aan de jurk. Ik ben er blij mee, Sara ook en foto's op model volgen nog wel een keertje. Eerst feest morgen......7 jaar wordt Sara alweer!

11 opmerkingen:

Sabine zei

wat een mooie versie!

Geniet morgen van het feest en van harte gefeliciteerd aan de jarige!

groetjes,
Sabine

Esrosa zei

Dat is zeker een echte verjaardagsjurk, heel mooi geworden! Leuke stoffencombi ook, ben benieuwd naar de foto's met de jarige jet erin :-)
Fijne dag morgen, van harte gefeliciteerd!
Groetjes, Esrosa

Blomkes zei

Zo, dat is inderdaad net op tijd, hoezo stressbestendig...
Alvast gefeliciteerd met je dochters verjaardag en een fijne dag toegewenst! Ze zal er vast stralend uitzien in deze mooie Elodie.

groetjes, Elske

Stina zei

gefeliciteerd met Sara d'r verjaardag, en wat een leuke jurk zeg.

fijne dag vandaag
gr Stina

Elise zei

Mooie verjaardagsjurk! En natuurlijk gefeliciteerd met je dochter!

Nicole Claudia zei

Inderdaad een prachtige verjaardagsjurk! Ben benieuwd naar de foto's met de jarige Jet erin!!

Kreukstof is inderdaad altijd super voor volume ook voor ballonrokjes/-jurkjes ideaal (geen gehannes met strijken, hahaha).

Alvast van harte gefeliciteerd en veel plezier morgen!

Groetjes, Collie

Ciska zei

Hij is prachtig! Gefeliciteerd met Sara

Shippymolkfred zei

What a lovely dress for a beautiful girl!
Greetings from Scotland
Shippy

Streuterklamotte zei

Bald! Ganz bald... nähe ich auch eine Elodie und die wird dann hoffentlich so schön wie Deine!!!
Ganz liebe Grüße,
Sabine

Ellen zei

Ze heeft vast gestraald in deze mooi verjaardagsjurk.
Ben benieuwd naar je volgende creaties zo te lezen krijg je het nog druk. Ik heb ook altijd te veel ideeen maar te weinig tijd.
Fijn weekend.

Groetjes Ellen

bimba-kleertjes zei

Een mooie verjaardagsjurk Mariette!