zaterdag 15 november 2014

Heerlijk ouderwets......



...........en het ruikt zo lekker: sinaasappels met kruidnagelen.
Ik kan me herinneren dat ik dit als kind ook eens gemaakt heb....op school of thuis, dat weet ik niet meer.....
Ik kwam op het idee omdat we best wel een grote zak kruidnagelen hadden liggen. En eigenlijk gebruik ik die niet zo heel vaak in de keuken.....ik ben meer van de laurierblaadjes ;-)

De jongste twee zijn ermee aan de slag gegaan en het resultaat is twee geurende bollen. Ik heb ze in het kleinste kamertje opgehangen maar dit is natuurlijk ook leuk in een hal ofzo. Of om op een schaal te leggen.......

Even iets anders: het is inmiddels dag 8 van m'n uitdaging 7 kledingstukken in 14 dagen. Ik heb nog twee kledingstukken af, nog 4 te gaan dus. Ik moet nog even aan de bak deze week......maar ik vind het wel erg leuk om weer wat meer tijd achter m'n naaimachine te zitten. Binnenkort foto's!
Fijn weekend!

6 opmerkingen:

Dreamstuff zei

leuk en lekker die sinaasappels, soms is ouderwets heel hip ;)

Tinneshobbyworld zei

Sinaasappel en kruidnagel is het magische parfum van de eindejaarsfeesten.Eveneens ideaal als anti-motten preparaat. Ik hoe ontzettend veel van deze ouderwetse geuren.

Groetjes, Tinne

E Strea Chikitu zei

oh ja heerlijk, Hier liggen ze altijd op tafel of op de verwarming (door midden gesneden kan je ze ook gebruiken!)
En met een auto van kruidnagels bijvoorbeeld, tja

Sandra zei

Lijkt me heerlijk ruiken, die sinaasappels met kruidnagel, en het ziet er ook nog eens leuk uit.
Ben benieuwd naar je kledingstukjes!

Vlijtige Lies zei

Wat een leuk idee! Ik ruik ze bijna door je blogpost heen!

marmarel zei

Gezellig, zo'n geurtje in huis. Blijf je ze lang ruiken?
Ik ben benieuwd wat je aan het naaien bent.
Groetjes, Marijke