woensdag 13 mei 2015

Op zoek naar dit bordje.....al gevonden inmiddels :-)



Edit: ik ben inmiddels-veel sneller dan ik zelf had verwacht- voorzien van een exemplaar

Even iets heel anders....ik ben op zoek naar bovenstaand bordje.
Het is een melamine kinderbord dat jaren geleden verkocht is bij de Hema.
Het zal uit mijn hoofd zeker wel een jaar of zeven/acht geleden te koop zijn geweest, maar het kan ook best langer geleden zijn.
Diameter is ongeveer 22 cm
De foto heb ik van het net geplukt en is niet helemaal scherp. Maar het is herkenbaar genoeg voor diegenen die deze spulletjes kennen (er waren bv. ook bekers te koop van)

Niet geschoten is altijd mis, dus vandaar mijn poging om via deze weg zo'n bordje te vinden.

Mocht je hier een exemplaar van hebben liggen die je wel zou willen verkopen aan mij, of heb je een tip waar ik eventueel zo'n bordje zou kunnen vinden, dan hoor ik graag van je. Je kunt dan een reactie achterlaten met een mailadres waar ik je kan bereiken.
Op marktplaats heb ik al gezocht maar tot nu toe zonder resultaat.

Hoewel er verschillende dierenafbeeldingen en kleuren te koop waren ben ik specifiek op zoek naar deze groene versie met bovenstaande afbeelding. Evenueel wil ik best wel meerdere bordjes in een koop overnemen uit deze serie, mocht dat gewenst zijn, als deze er maar bij zit ;-) Gebruikte staat is geen enkel probleem en meer dan 1 bord mag ook.

Ik zou er heel blij mee zijn!

Geen opmerkingen: