maandag 4 januari 2016

Kniepertjes.....



Allereerst natuurlijk nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Vorig jaar met oud en nieuw bakte ik nieuwjaarsrolletjes, op oudjaarsdag 2015 stond ik kniepertjes te bakken, de platte variant. 
De rolletjes maakte ik toen met een beslag en nu haalde ik voor de kniepertjes een recept voor een deeg van Pinterest. De deegballetjes heb ik braaf volgens beschrijving een dag vantevoren gemaakt en dat scheelde op oudjaarsdag een hoop werk.
Note to self: volgend jaar een dubbele dosis maken want de kniepertjes waren heerlijk en te snel op ;-)


1 opmerking:

MaMarieke zei

Lekker! Dit jaar helaas gemist. Maar de rest van de familie niet, al eten wij altijd de rolletjes zelfgemaakt door mijn schoonvader. Hier in huis is de traditie dat ik op oudjaar altijd loepiaatjes maak... ook die 40 waren snel op. Volgend jaar moest ik er maar 80 maken. . Of beter mag ik dat ook eten op mijn verjaardag dan hoeven er niet zo lang te wachten 😊. Kinderen heerlijk!