maandag 12 september 2016

Amigurumidag cal 2016 ontwerp 7


Allereerst bedankt voor alle felicitaties voor de 8e blogverjaardag! Ik heb veel leuke reacties gekregen.
 Deze schattige alpaca heb ik gisteren voor het grootste deel gehaakt, vandaag alleen het snoetje en de oortjes gemaakt en klaar istie.....
Het is ontwerp nr 7 van de amigurumidag cal. In juni heb ik al heel ijverig voor alle ontwerpen de garens bij elkaar gezocht, maar vervolgens kwam er helaas weinig van het haken terecht met alle werkzaamheden in huis afgelopen zomer.
Ik heb wel alle patroontjes tot nu toe opgeslagen en ik ben van plan er nog wel een aantal te maken want ze zijn wel erg cute allemaal.

 Ik heb alleen een ander wolletje gekozen dan ik oorspronkelijk had gepakt, deze vond ik toch beter passen dan de blauwe acryl die ik eerst had.

Patroon: Echtstudio
Garen: Tweed van Zeeman en Stylecraft (wit)
Haaknaald nr. 3

****mocht je het nog niet weten...ik organiseer een give-away...klikkerdeklik****

5 opmerkingen:

Little Train zei

Heel schattig! En inderdaad, dit tweed-garen lijkt voor een schaapje gemaakt.😊

Neeltje zei

Het garen past er precies bij. Erg goed gelukt.

Vlijtige Lies zei

Wat een dotje! Vooral het plaatje van de achterkant is enig!

Gerlily zei

Leuk. Precies goed met dit garen.

Wilma zei

o deze alpaca is so sweet!! Ben gek op schapen.
Groet, Wilma