dinsdag 28 februari 2017

Voorjaarsvakantie weer voorbij...


De voorjaarsvakantie had van mij best nog wel een weekje langer mogen duren, we zijn er niet veel op uit getrokken, daar was het weer ook niet echt naar. In plaats daarvan was het indoorspeelparadijs een succes en werd er in huis gespeeld en ge"chilled"...


Na lange tijd hebben we de strijkkralen weer eens tevoorschijn gehaald en dat was leuk. In de loop der jaren hebben we best wel veel verzameld en dit was eigenlijk de eerste keer dat Oliver ermee aan de slag ging.


Hij begon eerst met wat vormpjes te vullen maar al snel ging hij zelf patroontjes uit tellen. Samen met grote zus aan tafel om leuke dingetjes te maken, zo gezellig. Hij vond het veel leuker dan ik had gedacht, hij houdt altijd wel van knutselen en kleien en dergelijke maar dit gepriegel en tellen ging hem heel goed af.


En ik was ondertussen bezig om m'n werkplek beneden eens zeer grondig op te ruimen. Elk laatje heb ik omgekeerd, bolletjes wol netjes op de wolwinder gedraaid. Winterse tijdschriften naar boven, laatjes sorteren op soort materialen (borduren/quilt/silhouette etc.)
Stoffenkast boven is ook al in orde, nu de andere hobbykasten boven nog, dan ben ik helemaal klaar voor het nieuwe seizoen...

4 opmerkingen:

Mama Deborah zei

Lekker wiskundig bezig geweest de kids

Gerlily zei

Die waren hier ook altijd favoriet!

Nina Hobbysite zei

Strijkkralen vond ik vroeger ook zo leuk.

marmarel zei

Wat gezellig, samen met de strijkkraaltjes bezig! En lekker bezig met je hobbykamer, hier vordert het ook (langzaam maar zeker).
Groetjes, Marijke