donderdag 27 april 2017

Margarita taartje Petit four cal 2017


Hier is mijn versie van het Margarita taartje van Grietje Karwietje. 
In real life genieten we vandaag van oranje tompoezen, maar dit is toch wel weer een leuke aanvulling op de etagère vol gehaakte gebakjes.

 

Onze kleinste klauteraar is graag te vinden in een ballenbak cq. overdekt speelparadijs. En omdat je daar dan al snel een paar uurtjes doorbrengt neem ik tegenwoordig wat te haken mee (en ik ben niet de enige valt me op :-)
Ik had voor vertrek snel de kleurtjes katoen voor het Margarita taartje bij elkaar gepakt (een klein etuitje met haaknaalden, wat vulling, steekmarkeerders, spelden en maasnaald heb ik altijd paraat liggen) en terwijl jongste aan het spelen was ben ik begonnen.....

 

En dat schoot best lekker op...thuis heb ik nog de parelrandjes erop genaaid en de groene draadjes voor de limoen. 
Nou was ik thuis al wel halverwege de citroen meringuée van de week ervoor dus die wacht nu op afwerking en dan is er nog eentje af.


Alles bij elkaar tot nu toe....

Haaknaald: 2,5 
Garen: Catania

2 opmerkingen:

Jeanine zei

Wat zijn ze mooi he allemaal. IK heb eindelijk de kraaltjes gevonden voor dit fourtje.

Groetjes,
Jeanine

Gerlily zei

Ze zijn echt stuk voor stuk allemaal even leuk.