donderdag 8 maart 2018

Weer terug.....



Ik ben weer terug na een paar weken blogpauze. Door een overlijden in familiekring stond m'n hoofd even niet naar bloggen.

Nu hadden Oliver en ik voor de voorjaarsvakantie al maanden geleden een huisje geboekt in het bos en dat bleek een welkome afleiding te zijn. De grote kids kwamen ook nog even gezellig langs maar die doen we geen plezier met een weekje middenin de natuur. Oliver daarentegen is gek op de natuur en vooral het bos.
 We hadden natuurlijk de meest koude week van het jaar tot nu toe en we hebben ons dan ook vooral in het huisje vermaakt, afgewisseld met regelmatig een uurtje naar buiten (en dan weer snel bij de kachel). Genieten van het mooie bos, spelen in de speeltuin. Gelukkig was er ook nog wat indoor animatie op het vakantiepark dus de kleine man heeft zich prima vermaakt.
 
 

Het heeft mooie plaatjes opgeleverd.....
we hebben afgesproken dat we nog wel eens naar deze omgeving terug gaan. En dat we dan ook meer uitstapjes in de regio gaan maken, want dat kwam er met dit weer niet van.


 Ik had natuurlijk ook wel wat crea dingetjes meegenomen. Een nieuwe diamond painting en ik heb een breiwerk opgezet. En ik was zo blij dat ik m'n daglichtlamp en m'n lightpad had meegebracht. Dat is dan weer het voordeel als je met z'n tweetjes erop trekt, ik had ruimte genoeg in de auto voor die extra spullen ;-)

En nu is het tijd om langzaam het bloggen weer op te pakken, de komende dagen kom ik wel weer eens buurten bij jullie blogs :-)
Ik heb nog wel wat te bloggen de komende tijd: de vorderingen in de achtertuin, gisteren ben ik naar het stoffenspektakel geweest (maar niet helemaal geslaagd), ik ben nog wat aan het naaien geweest......kortom: tot snel!

3 opmerkingen:

Marguerite zei

Lekker zo'n huisje en weer dat alles mag en niets moet.
Even helemaal niks is ook goed voor een mens.
En nu weer alles op standje normaal...

Vlijtige Lies zei

Fijn dat je de draad weer oppakt. Jullie hebben ondanks de kou wel genoten volgens mij. Succes met alles en tot snel.

Nina Hobbysite zei

Gecondoleerd. En fijn zo'n huisje om tot rust te komen.