donderdag 15 maart 2018

Alvast wat Paassfeer in huis


 Mijn Paasdecoratie is een combinatie van een paar nieuwe dingetjes met veel spulletjes die ik al jaren heb. 
En deze week heb ik alles tevoorschijn gehaald en een mooi plekje gegeven.


 Staat best wel gezellig al zeg ik het zelf.

Met Pasen vind ik het vooral leuk om iets extra's te bakken, soms broodjes of wat lekkers voor bij de koffie. Ik heb nog geen idee wat ik dit jaar ga maken, maar ik heb wel even teruggekeken naar wat ik voorgaande jaren heb gemaakt. Om jullie mee te laten kijken heb ik hieronder even een lijstje gemaakt met baksels en ander lekkers voor Pasen:

Alle post met betrekking tot Pasen, dus ook decoratie en knutsels, zijn hier terug te zien: klik

Nog 2 weken om na te denken wat ik dit jaar zal doen......

3 opmerkingen:

Gerlily zei

Ziet er gezellig uit. Hier ook paastakken met zelfgehaakte versieringen.

Nina Hobbysite zei

O wat gezellig. Hier alleen krans met eitjes aan de deur gegaan. Eerst een verjaardag te vieren.

Corrie zei

Het ziet er fris en fleurig uit.