donderdag 22 maart 2018

Throwback thursday maart


Af en toe zal ik wat plaatsen naar aanleiding van throwback thursday. Ik zal proberen steeds wat  anders te laten zien want in de loop van de jaren zijn er verschillende onderwerpen aan bod geweest op mijn blog.
Vandaag een throwback naar een bericht uit augustus 2010, een kleine maand voor onze jongste is geboren.
Ik liet toen een drietal zelfgemaakte lakentjes zien. Ze waren versierd met borduurtjes gemaakt met de borduurmachine. Als je alle lakentjes wil zien kun je klikken op de hierboven genoemde link.

Zou ik een voorspellende blik gehad hebben? Want bijna 6 jaar later hebben we, op Oliver's verzoek, een safari kamer voor hem gemaakt. En ook de kleuren oranje en groen kwamen hier weer in terug.
Oliver is van de drie kinderen het meest gek op dieren en natuur dus achteraf bezien hadden we geen toepasselijker baby-thema kunnen kiezen.

1 opmerking:

Gerlily zei

Wat leuk! Het boek uit je vorige post heb ik ook. Ik vind hem ook zo leuk. Maar ook nog niks uitgemaakt.