woensdag 19 juni 2019

WIP wednesday juni


Patronen overtrekken is hetgeen ik momenteel mee bezig ben. Ik heb daar dan wel altijd "hulp" bij :-) zodra ik m'n patroonbladen op tafel leg springen de katten meteen op tafel.
Ik heb een aantal patronen uitgezocht waarmee ik aan de slag ga, de afgelopen week heb ik vele patroonbladen doorgebladerd en lijstjes gemaakt van geschikte patronen.


En dan natuurlijk shoppen, weliswaar in eigen stoffenkast maar dat maakt het juist zo leuk. 
Op deze stapel ligt onder andere tricot, peachskin en een lap satijn. Welke ik allemaal ga gebruiken weet ik nog niet, daar ga ik nog even mee puzzelen, maar het is de bedoeling dat een stuk of wat van deze stofjes worden omgetoverd in zomere kledingstukken voor mezelf. Wordt vervolgd.....

4 opmerkingen:

Gerlily zei

Toch ook wel heel lief hé als ze zo met je "mee kijken". Heerlijke stapel. Succes en ik ben heel benieuwd naar je nieuwe maaksels.

Margaret zei

Poesen zijn allemaal hetzelfde. Pak een krant of in jouw geval een patronenblad en ze eisen een plekje op. Zo hulpvaardig.

Veel plezier met naaien, Margaret

Vlijtige Lies zei

Mooi stapeltje! Ik heb hier ook zo'n gezellig beestje.

Nina Hobbysite zei

Goede hulp. En mooie stofjes!