zondag 30 juni 2019

Juni overzicht, Country Meppie en juffenkadootje


 En toen was de maand juni alweer voorbij. Zoals elk jaar weer een drukke maand met het afronden van veel zaken zo vlak voor de zomervakantie. 
Ik had al een paar dingen laten zien deze maand maar nieuw in dit overzichtje zijn het Meppie blokje van juni en 2 kadootjes die ik maakte met de Silhouette.


Een kado voor de juf van Oliver en een voor mijn tante. 2 glazen potten bestickerd en gevuld met snoep. Simpel en eenvoudig maar toch altijd wel weer een persoonlijk kado.


En dan alweer blokje nummer 6 van de Country Meppie quilt.


Ik ben lekker bezig met lapjes uit de kast dus op dat gebied waren er geen nieuwe aankopen. Ook geen wolletjes e.d.
Wel kocht ik de twee tijdschriften op de foto. 
De linker had ik op fb voorbij zien komen maar daar moest ik nog even naar zoeken, staan wel heel leuke en aparte patronen in dus ik ben blij dat ik 'm heb kunnen vinden.
En de Simply haken is echt een topnummer deze keer. Echt de moeite waard om even in te kijken als je 'm ziet in de winkel. Er kwam nog een Knipmode en een LMV maar bij beiden had ik niet het wow-gevoel. Misschien komt dat nog eens als ik voorbeelden van genaaide kledingstukken zie. Maar ik ga bij allebei heel kritisch kijken of ik de abonnementen wel ga verlengen.

In juli ga ik verder met nog wat zomerkleding voor mezelf, probeer ik een haakproject af te ronden waar ik al wat langer mee bezig ben en als dat lukt ga ik denken aan een nieuw deken project. Nog twee weken tot de zomervakantie begint en eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel hobbytijd is in die twee weken maar dat maak ik dan hopelijk wel goed tijdens de vakantie.

5 opmerkingen:

Gerlily zei

Weer leuk geworden je quiltblok. Zelfgemaakte cadeautjes blijven het leukst. Succes met je nieuwe plannen.

Margriet Post zei

Knipmode doe ik in november met de Kruidvat actie.
5 nummers voor 10 euro.
Laatst had de Hema ook zo'n tijdschriftenbon.
Dan heb ik weer inspiratie genoeg. Heel veel komt toch op hetzelfde neer.

Margaret zei

Blok 6 is mooi geworden en past goed bij het mooie weer van de laatste tijd. De zelfgemaakte cadeautjes zijn vast goed gewaardeerd.Je hebt er duidelijk iets leuks van gemaakt.
Bij tijdschriften blijft het altijd een beetje afwachten of de inhoud je aanspreekt. Ik ben gestopt met mijn Knip-abonnement. Nu koop ik vier keer per jaar een nummer, waarin leuke dingen naar mijn gading staan.

Groetjes, Margaret

Vlijtige Lies zei

Wat ben je goed bezig. Keuzes maken, ook bij de bladen. Ik heb mijn lidmaatschap op de Knip na echt heel opgezegd. Vond het niet heel bijzonder, de patronen herhalen zich en voor trouwe leden doen ze niets...neem je steeds een kort abonnement, krijg je keer op keer leuke acties aangeboden, en jij als trouwe klant waar ze niets geen administratiewerk voor hoeven te doen, laten ze gewoon de volle mep betalen.En nooit eens iets extra.

Vlijtige Lies zei

En wat ik nu vergeet te zeggen, heel mooi blok! En zo leuk die persoonlijke cadeautjes!