donderdag 5 maart 2020

Throwback thursday maart


Zeven jaar geleden alweer deed ik, samen met veel andere bloggers, mee aan de Sew along van Zo geknipt! Ik heb veel gemaakt uit dat boek
Het boek stond natuurlijk ook bomvol met allerlei geweldige patronen. Patronen van spullen die ook nog eens heel bruikbaar waren.

Vandaag dit tasje in de spotlight, ik heb het nog steeds :-)

Altijd als ik dit soort foto's zie wilde ik dat ik meer tijd had. Ik vind het maken van tassen en tasjes namelijk zo leuk om te doen. Maar het komt er bijna niet van. Toch maar eens wat hoger op mijn prioriteitenlijstje plaatsen......

Hier is de originele blogpost uit 2013.

4 opmerkingen:

Gerlily zei

Ik heb hetzelfde. Tassen maken ontzettend leuk. Maar kies dan toch weer voor kleding. Maar .... toevallig stof gekocht voor een tas. Dus wie weet.....

Tinneshobbyworld zei

Mooi en handig tasje! Vrolijke kleur trouwens!

Lieve groetjes, Tinne

Jacqueline zei

Prachtige kleur en zo handig. Hier een aantal tasjes van die "parachutestof" oid, weet het niet zo goed. Maar die zijn kapot aan het gaan, goed teken, want ze worden dus veel gebruikt. Dus wie weet.... Kan nog wel op die "to-do" lijst, die is heel geduldig :)

Vlijtige Lies zei

Leuk om even terug te kijken. Wat een vrolijk tasje. En zo bruikbaar. Hadden we maar meer tijd om te hobbyen;) Maar zo blijft het wel leuk. Ik schaam me soms gewoon, zoveel (zelfgemaakte) tassen in de kast....