dinsdag 31 maart 2020

Maart in vogelvlucht.....


Dat het een bijzondere maand was hoef ik niemand te vertellen....
Erg productief ben ik dan ook niet geweest, plannen genoeg maar de uitvoering.....de begeleiding thuis van het schoolwerk vraagt toch ook wel aandacht en tijd.

Maar helemaal stilgezeten heb ik ook niet. We hebben de keuken voorzien van een nieuw behangetje en nieuwe planken opgehangen (al voordat de scholen dicht gingen).


Het plan was om nog een keer gezellig te gaan shoppen voor mooie nieuwe glazen potten etc. maar dat is nu natuurlijk niet aan de orde. Gaan we nog een keer doen en dan houden jullie wat foto's van me tegoed. Voor nu voelt het een beetje als een klus die al best wel ver is, maar toch nog niet helemaal af. Geeft niet, er zijn veel ergere dingen........


Ik kocht wat nieuw leesvoer, en daar moet je snel bij zijn nu heb ik gemerkt. De nieuwe Burda's waren hier snel uitverkocht. In de boekenweek kocht ik nog "I love t-shirts". Ik koop meestal wel een boek tijdens de boekenweek en deze stond al een tijdje op mijn  lijstje, dus blij mee!
Er liggen wat nieuw uitgetekende patronen klaar. Ik merkte aan mezelf dat ik steeds dezelfde patronen opnieuw wilde pakken dus die heb ik ver weg opgeborgen haha. Wil mezelf dwingen wat meer uitdaging te zoeken......
Voor wat betreft stofjes duik ik in mijn voorraad, de stoffenbeurs ging vanzelfsprekend niet door, maar ik kan nog wel even vooruit en anders zijn er nog online shops.....


M'n tweede dekenproject dit jaar........het is de 6daykidblanket van Betty McKnit.......in neon kleuren gecombineerd met grijs.

Volgende maand komt WIP wednesday weer terug, de stapel WIPjes groeit op deze manier wel maar dat is ok.
Ik vind het nu wel lekker dat ik veel dingen heb liggen die ik gelijk kan oppakken, gevolg is wel dat ik overal mandjes en tasjes met projecten heb liggen, maar dat moet dan maar :-)

Ben zelfs nog met 2 andere dingen bezig die ik niet heb laten zien, haha, ben echt hopeloos  :-)))))
Maar goed, laat april dan maar een maand van affos en leuke vorderingen worden.

Ook lezen doe ik wel veel nu, dus ook de boekenblogjes worden vervolgd....

Een beetje afleiding vind ik wel belangrijk in deze spannende tijden. Ik wens jullie allemaal het beste! 
En superbedankt weer voor al jullie leuke en uitgebreide reacties!

  #staysafe

Groetjes Mariette 

2 opmerkingen:

Gerlily zei

Dat behangetje ziet er alvast heel leuk uit. Benieuwd naar de rest en natuurlijk ook naar je lopende projecten. Ik heb dat ook, ik doe wel wat, maar doe overal langer over. Gek is dat. Dan kunnen leuke bladen en boeken ook een fijne afleiding geven. Succes met het thuis onderwijs en de drukte die dat ook weer met zich meebrengt.

Nina Hobbysite zei

Leuk behang! En hier is ook drukker dan normaal.