dinsdag 14 juli 2009

Zomerkoninkjes

De een na laatste voor dit zomerseizoen. Het is KleinBaltrum van Farbenmix gemaakt in maat 122/128. Ik vind het een leuk patroon, snel te maken en ik haal 'm zeker in het najaar nog wel eens tevoorschijn, lijkt me ook erg mooi gemaakt van een babyrib en dan gedragen over een longlseeve. Ik heb Sara zelf de knoopjes laten kiezen en ik vond ook dat als ik haar liet kiezen ze dan ook de doorslaggevende stem mocht hebben ;-) Daarom zitten er nu twee vlinderknoopjes op, die eigenlijk net iets te fel rood zijn om mooi bij de stof te passen. Maar goed, ik had er precies twee in het knopenbakje zitten en alhoewel ik genoeg knoopjes in de vorm van diertjes, bloemetjes etc. heb gebruik ik ze zelden. Dus voor deze keer dacht ik: vooruit dan maar :-))) Sara is weer gelukkig en daar draait het toch allemaal om.
Nu nog de Tini jurk en dan ben ik helemaal klaar met de zomerkleding. Dacht ik in mijn vorige blogje nog na om misschien nog iets anders te beginnen voor dit seizoen, nu ben ik helemaal om. Er ligt nog een gordijnenklusje op me te wachten en daarna ga ik eens bedenken wat ik voor het najaar ga maken. Sara heeft in ieder geval veel nieuwe broeken nodig, ze is flink gegroeid de laatste tijd. Maar dat is allemaal voor later........ik heb ook nog een haakprojectje liggen waar ik wat meer tijd aan wil besteden.

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Het is zeker een leuk modelletje om in de winter van een mooie dunne rib te maken met een longsleeve eronder! Het staat haar super!

Groetjes, Collie