maandag 26 december 2011

Kerst 2011 plus last-minute kerstjurkje








Hierbij wat plaatjes van onze kerstdecoratie in 2011. En nog een foto van het setje dat Sara afgelopen donderdag tijdens het kerstdiner op school droeg. Het jurkje heb ik vorige week snel gemaakt van een grappig stofje dat ik tijdens het stoffenspektakel in Zwolle heb gekocht. Ik heb het patroon van het hemdje van Klein Amrum flink verlengd om zodoende een recht mouwloos jurkje te maken. De stof had ook geen ingewikkeld patroon nodig. Erbij droeg Sara een vestje dat ik al eerder heb gemaakt. Een zwart onderrokje en een glitterpanty maakten het setje compleet.
Ik heb nog een klein beetje werk aan de adventstas van FM, dus de foto's daarvan volgen later.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne 2e Kerstdag!!

1 opmerking:

Ellen zei

Wat een leuk setje, echt voor de kerst.

Groetjes Ellen