dinsdag 21 juli 2015

Silhouette en stand van zaken (moes)tuin....


Niet heel bijzonder maar toch even laten zien. Bij het opruimen kwam ik laatst twee lege cadeau-verpakkingen tegen, in de vorm van een koffertje en een hartvormig blik.
Daar heb ik met de Silhouette vinylstickers voor gesneden en nu is het gelijk duidelijk wat erin zit :-)
Ik heb namelijk meer dan genoeg resten van hobbymaterialen in huis, stoffen-bandjes-wol, dat ik de reststukken van het vinyl en de flex gelijk maar een goed plekje wil geven. Simpel, snel en hergebruik van materialen, ik hou ervan......:-)

Voor wat betreft de tuin kan ik melden dat ik eindelijk eens succes heb met een stokroos, ik had er meerdere maar de slakken hebben helaas toegeslagen....maar goed, degene die het wel heeft gered is dan ook wel een heel mooi exemplaar vind ik....


....de bietjes zijn geoogst.....


.....niet alles is een succes, ik heb alle bonen uit de moestuin moeten halen, die waren teveel aangevreten door dezelfde vervelende slakken die ook m'n strokrozen opgegeten hebben, alle (kindveilige) slakkenkorrels die ik strooide ten spijt....


......de tomaten doen het nog wel leuk....


......als laatste deze schatjes, een struikje gekocht voor 1 euro. Ik heb meerdere struikjes gepoot maar deze liep gelijk al zo mooi uit...

2 opmerkingen:

Vlijtige Lies zei

Handig zeg je opruim doosje en nog leuk ook. Ha ha het blijft een gok met moeder natuur... wie wat op eet ;) Maar stokrozen ook door de slakken aangetast? Hier komen ze spontaan overal uit de grond,zo gaaf. Mocht je zaad willen hebben van deze twee jarige roep gerust. Ik heb verschillende kleurtjes staan. Succes met tuinen!

marmarel zei

Fijn dat tenminste 1 exemplaar het gered heeft! Ik heb helemaal geen groene vingers, dus dit vind ik al geweldig! Jammer van je bonen. Ik zag laatst bij iemand een slakkenborstel. Geen idee of je dat overal kunt gebruiken, zij had 'm rondom in een grote moestuinbak. En het hielp. :-)
Groetjes, Marijke