zondag 18 juni 2017

Instagram

 

Vanaf nu ben ik ook openbaar te vinden op Instagram, ik heb al bijna 2 jaar een prive-account maar ik heb besloten dit nu te gaan koppelen aan m'n blog voor nog meer Mariette maakt het zelf :-)
Niet exact 1 op 1 lopend, in grote lijnen waarschijnlijk wel, maar Instagram lijkt me erg leuk om erbij te gebruiken, bijvoorbeeld voor het laten zien van wat foto's van een bepaald maakproces van hetgeen waar ik op dat moment mee bezig ben, een tuinfoto of een leuke aankoop. Of misschien ga ik wel iets doen met de verhaal-functie....
Zie het vooral als een aanvulling, m'n blog blijft de basis.
Wil je niets missen van mijn creatieve bezigheden dan ben je van harte welkom om me hier te gaan volgen.

1 opmerking:

Vlijtige Lies zei

Grappig. Ik was hier ook over aan het nadenken/ twijfelen. Ben benieuwd hoe het bevalt.