zondag 11 juni 2017

Pinkstervakantie


De laatste schoolvakantie voor de grote vakantie begint zit er op.
Een beetje een rommelige vakantie, want niet iedereen was thuis....
ons basisschoolkind had de hele week vrij, middelste moest -op Pinkstermaandag na- gewoon naar school en oudste was op schoolreis naar Tsjechiƫ. Inmiddels is hij weer terug, inclusief vele verhalen en foto's. Ik ben er nooit geweest maar zo te horen en te zien mis ik daar wel iets aan. Volgens hem een prachtig land met vriendelijke inwoners. Komt op m'n lijstje :-)

We vierden in deze week ook de 13e verjaardag van dochterlief....daarbij hoorde natuurlijk veel lekkers: o.a. chocoladefondue uit de slowcooker....


Red velvet cake....zo lekker als deze is kan ik het echt niet zelf maken, gekocht in de winkel dus :-)



Eind 2015 maakte ik deze raamstickers voor de keukendeur en daar wilde ik wat nieuws voor maken, ze zaten er nog steeds heel mooi op maar ik had gewoon zin in wat anders. Ik koos voor een zomers thema, alle bestandjes komen uit de silhouette store.
 

En verder deden we het rustig aan, met het regenachtige weer was het ook niet echt aantrekkelijk om erop uit te trekken. 
Een middagje indoor speelparadijs, een keertje naar het tuincentrum, dat was het wel. Ook gezellig!


En nu begin ik dan echt af te tellen naar de zomervakantie....nog 6 weken, het kan me niet snel genoeg gaan.
6 weken waarin ik nog wat klussen wil doen, in ieder geval een grote verfklus in het kader van "Meer kleur in de woonkamer in 2017".  Maar daarvoor moet ik eerst nog een goede kleur uitzoeken...dus binnenkort maar eens een rondje bouwmarkt doen. En gordijnen naaien, ik blijf het uitstellen.....maar dat moet ook echt af.

Fijne week toegewenst!

2 opmerkingen:

Gerlily zei

Nog gefeliciteerd met je dochter. Leuk die raamstickers. Succes met verven. We gaan het vast zien. Grondige hekel aan gordijnen maken, sterkte ermee.

marmarel zei

Hartelijk gefeliciteerd met je dochter. Fijn, zo'n rustige pinkstervakantie. Wat heb je dat leuk gedaan, de raamstickers en ik ben benieuwd naar de rest van je project: Kleur in de woonkamer. Gordijnen naaien, pfff dat stel ik ook altijd uit.
Groetjes, Marijke