donderdag 23 november 2017

Voorproefje 2018


Zoals bij iedereen zijn het ook hier drukke tijden op het moment. Maar tussendoor heb ik toch een paar uurtjes hobbytijd gehad.
Ik ben met verschillende dingen van m'n eindejaarslijstje bezig, ik heb in de afgelopen week wat gehaakt, geborduurd en ik heb samen met oudste zoon een paar designs uitgezocht om stickers van te snijden voor op z'n kamer.
Genoeg om ook komend weekend lekker mee voort te kunnen en wie weet kan ik dan in de loop van volgende week m'n eerste affo van het lijstje laten zien. 

Heel voorzichtig kijk ik al naar 2018 en dat motiveert me ook wel om zoveel mogelijk lopende werkjes nog in dit jaar af te ronden.
Vandaag heb ik m´n eerste aankoop voor een 2018-project gedaan. Ik had nog kadobonnen liggen van de hobbywinkel. Altijd leuk maar kiezen was lastig, er zijn zoveel mooie garens te koop en ik wist nog niet precies wat ik wilde maken. Uiteindelijk viel ik voor de prachtige kleuren van Scheepjes Colour Crafter. Ik koos groene tinten voor een corner to corner dekentje, dat is een steek die ik altijd nog eens wil proberen en de kleur past perfect in de woonkamer.
Voor nu gaan de bollen nog even in een tas.....ik heb ook nog een idee om wat garen weg te werken wat ik al een paar jaar in huis heb, want de voorraad mag best wat kleiner.
Ik ga nog even bij jullie blogs kijken :-)

4 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

Prachtige kleurtjes. En de c2c steek is zo leuk!

Gerlily zei

Mooie kleur en allemaal heel herkenbaar. Fijn weekend.

Vlijtige Lies zei

Wat een mooie kleuren, zonde om weg te stoppen. Maar groot gelijk eerst alle oude projecten afmaken. Succes en groet.

Tinneshobbyworld zei

Heel herkenbaar. Mooie kleuren trouwens!

Lieve groetjes, Tinne