dinsdag 26 december 2017

Borduurwerkje


Nog een vinkje op mijn lijstje in de vorm van dit schattige borduurwerkje. 
Deze complete kit (incl. borduurring) was een kadootje bij de Cross Stitch Crazy van september van dit jaar. Het lag half afgeborduurd in een tasje en aangezien ik bezig ben om zoveel mogelijk lopende projecten af te ronden in 2017 ben ik hier afgelopen zondag voor gaan zitten en toen was het eigenlijk ook niet eens zoveel werk meer.
Ik ben verliefd op het ontwerp en de kleurtjes en deze krijgt als alle kerstspulletjes straks opgeruimd zijn een mooi plekje in de woonkamer.


Trouwens, een paar weken geleden kocht ik deze borduurstof bij Xenos. Er lagen drie verschillende kleuren in het vak en ik kon dus niet kiezen ;-)
De stukjes zijn 46 x 38 cm en 14 count en uit m'n hoofd waren ze iets van 3,99 per stuk.


Deze foto is alweer van even geleden maar deze wil ik jullie niet onthouden. Ik was hier bezig met het borduurtje en en als ik 's avonds m'n daglichtlamp aan doe komt Guusje altijd bij me zitten. Zo gezellig....vanavond ga ik verder met de andere vos, maar dan in de vorm van een gehaakte knuffel. 

Nog een fijne Tweede kerstdag toegewenst!

3 opmerkingen:

Gerlily zei

Wat een schatje en je kunt mooi weer wat afstrepen.

Nina Hobbysite zei

Erg leuk! En inderdaad vrolijke kleurtjes. De ring is ook zo leuk van kleur. Lieve kat. En je bent goed bezig mer je lijst om deze af te werken.

Tinneshobbyworld zei

Weer eentje geschrapt van de lijst. Prachtig borduursel. Wat een schattige poes!

Een gelukkig, mooi, liefdevol en creatief 2018 toegewenst! ♥