zaterdag 2 december 2017

Dag 1 en 2 adventskalender FM


Ook dit jaar is er weer zo'n leuke adventskalender van Farbenmix. Stap-voor-stap wordt er een tas gemaakt en het blijft nog even spannend hoe de tas er uiteindelijk uit komt te zien. Bovenste foto is dag 1. Hieronder dag 2. 



En zo blijkt maar weer hoe fijn het is om een voorraad stoffen en fournituren in huis te hebben want ik kon meteen aan de slag. Ik had niet alles wat er op het lijstje stond dus heb ik nog wat spulletjes bijbesteld bij Kleurenmix (waar ook de kalender te vinden is). Ik moet dus nog even afwachten of ik morgen verder kan, maar dat zie ik vanzelf wel en anders werk ik dat later deze week wel bij.
Sinds lange tijd heb ik m'n kamsnaps weer eens gebruikt, zo handig. 


Twee keer eerder maakte ik een tas volgens de FM adventskalender, in 2015 en in 2011.
Doen jullie ook mee? 

4 opmerkingen:

Corrie zei

Wat leuk om te doen. Ik doe eigenlijk nooit mee met zulke dingen en helemaal niet op naai gebied.

Mama C zei

Wat leuk dat je daar mee bezig bent! Ben heel benieuwd hoe hij uiteindelijk wordt. Ik wilde kijken naar je tas uit 2011, maar die link lijkt niet te kloppen....

Mariette zei

Dankjewel! Er was idd. iets mis met de link, is nu aangepast ;-)

Dreamstuff zei

Goh, wat een origineel idee. Ook spannend hoe de tas uiteindelijk er uit gaat zien.