donderdag 28 december 2017

Collage nr.1 Sil Cameo nog wat recente Cameo creaties


Vandaag de eerste van m'n jaarlijkse collages. De Silhouette Cameo was ook dit jaar weer erg leuk om een snel een persoonlijk kadootje te maken. Voor decoratie in huis heb ik 'm ook een aantal keer gebruikt.


Als laatste dit jaar maakte ik deze stickers, ik moet ze nog even in overleg met oudste opplakken op de muur op z'n kamer.


Dan nog een paar dingetjes van de afgelopen weken die ik nog niet eerder heb laten zien.



Stepje duidelijk herkenbaar gemaakt.


En nog een aantal schriften beplakt met vinyl...


4 opmerkingen:

Gerlily zei

Wat leuk weer. Krijg er gelijk inspiratie van.

Marguerite zei

Wat is dit leuk zeg!

Tinneshobbyworld zei

Leuk gedaan!

Prettige feestdagen, liefs Tinne

Anoniem zei

Wat een leuke spullen.Ik moet toch ook eens kijken wat je met zo'n ding allemaal kunt maken.