donderdag 9 augustus 2018

Throwback thursday augustus


Deze maand een throwback naar nog niet zo heel lang geleden, namelijk 2 jaar.
Dat was een zomervakantie waarin we alle slaapkamers opnieuw hebben gedaan, een grote klus maar het was het waard.
Dit ladenkastje had ik toen al een hele tijd in m'n bezit en deze ging toen naar de slaapkamer van dochterlief. Maar niet voordat ik 'm onder handen had genomen, hij werd geverfd en ik plakte er zelfgesneden stickers op. 
Hier kun je het hele verhaal nog eens lezen in de originele blogpost en hier zijn nog latere foto's te zien van hoe de kamer uiteindelijk is geworden, inclusief het kastje.

1 opmerking:

marmarel zei

Je blog over het kastje kan ik mij nog herinneren. En wat is de kamer mooi geworden! Ik had het nog niet in z'n geheel gezien, heel vrolijk.
Groetjes, Marijke