donderdag 2 augustus 2018

YLA box juli


Afgelopen zaterdag arriveerde m'n eerste YLA box. Een box met daarin een haakproject en nog veel meer ander leuks....
Vantevoren wordt het thema bekend gemaakt, in dit geval was dat Fris en Fruitig, en zijn de boxen los te bestellen maar ook in abonnementsvorm. Er zijn hiervoor al 2 eerdere boxen geweest en daar had ik al leuke dingen van voorbij zien komen op Instagram. 
Vandaar dat ik maar gelijk voor een abonnement ben gegaan, ik hou wel van een verrassing :-)

Spoiler alert: hieronder volgt een foto van de complete inhoud.......mocht je de box hebben besteld maar nog niet hebben uitgepakt.

Wat ik het allerleukste aan dit concept vind is dat je echt een compleet pakket krijgt toegestuurd. O.a. patroon, vulling, garen tot en met de benodigde haaknaald aan toe. In dit geval naald 1,5 en dat is voor mij voor het eerst dat ik daarmee aan de slag ga.
En verder zitten er nog geweldige goodies in, denk aan o.a. thee, chocola, geurzakje en als topper een heel schattige stekenmarkeerder.


Het garen is deze keer van Yarn & Colors, daar had ik al eens eerder mee gehaakt en is superfijn garen.
Het is echt een feestje om deze box uit te pakken, al die mooie kleurtjes :-) En alles is zo mooi verzorgd, het patronenboekje alleen al ziet er prachtig uit.
Voordat jullie het denken: ik heb geen enkele link met het bedrijf dat deze boxen maakt maar ik ben gewoon erg enthousiast over dit concept en de uitvoering ervan :-)

Ik heb een klein beginnetje gemaakt met het patroon, het liefst zou ik gelijk met het schattige jurkje beginnen maar ik begin maar braaf bij het begin....de armen.....

Geniet van het warme weer, of zoek -zoals ik vandaag- lekker de koelte op! Fijne dag!

2 opmerkingen:

Gerlily zei

Ziet er erg leuk uit. Benieuwd naar het eindresultaat.

Nina Hobbysite zei

Lijkt mij zo leuk zo n box binnen te krijgen. Dat is paa leuke post. En verrassingaeffect. Gaaf!