woensdag 24 oktober 2018

WIP wednesday oktober


WIP wednesday gaat vandaag over het afmaken van "oude" projecten, ik probeer daar zo weinig mogelijk van te hebben maar dit is er nog eentje uit 2017. Ik zag al snel dat ik deze niet af ging krijgen voor de Kerst van dat jaar en heb 'm weggelegd. Nu een mooi moment om weer verder te gaan met deze leuke Rendier Rudi....gelukkig is het herfstvakantie en is er wat meer tijd om met hobbies bezig te zijn. Hopelijk kan ik jullie snel het resultaat van m'n inhaalslag laten zien en zal dan daarna, net als vorig jaar en het jaar daarvoor, een eindejaarslijstje laten zien met dingen erop die ik nog graag af wil maken dit jaar. En dat zijn er best nog wel wat ;-)

5 opmerkingen:

Marie-Louise zei

Ja, heel herkenbaar. Oude projecten die blijven liggen. Ik heb er helaas nogal last van. Ieder jaar staat op mijn lijstje met goede voornemens om die projecten af te maken. Een paar lukken dan wel, maar het lijstje lijkt nooit korter te worden.

Ria's Creaties zei

Succes dat gaat wel lukken.
En geef ook voldoening als er weer wat klaar is.
Groetjes Ria.

Marguerite zei

Ik hoop ook dat ik mijn half affies eens afkrijg.
Maak er alleen wel iedere keer half affies bij. Mmmmmm...
Gelukkig lukt het me ook om dingen te finishen.
Dat gaat bij jou met die super leuke gave lieve rendier ook vast lukken.

Gerlily zei

Heel herkenbaar. Goed idee van zo'n eindejaarslijstje! Succes met dit leuke project.

Mama C zei

Hoihoi, wat een leukerd is dit! Staat vast heel leuk in huis deze kerstdagen. Heb je er deze week nog iets aan kunnen doen of vloog de vakantieweek weer veel te snel voorbij? Hier wel namelijk 😉