maandag 15 oktober 2018

Overzichtje silhouette cameo


En dan is oktober al weer bijna op de helft en ik heb nog niet een blogpost gemaakt. Het is druk, druk, druk...eigenlijk al sinds de zomervakantie en ik hoop dat het na de herfstvakantie ietsje rustiger wordt in de agenda. 
Maar nu had ik dan toch een aantal affe dingen die ik kan showen. Allemaal Silhouette Cameo creaties. Af en toe pak ik hem er eens bij, meestal begint dat bij iemand in huis die een kadootje nodig heeft voor iemand en zo pak ik dan gelijk wat meer projectjes op.
Ik had nog een aantal onbedrukte t-shirts liggen en dat stapeltje is nu voorzien van een tekst of logo. 




Patroontjes hiervan komen deels uit de Sil store en deels zijn ze opgeduikeld op het internet.


Vervolgens maakte ik van glasfolie nog flink wat van deze stickers voor op de achterdeur. Ik denk dat dit een tijdelijk ding is, de vorige stickers hebben 2 zomers erop gezeten en daar was ik een beetje op uitgekeken. Deze wolkjes heb ik snel gemaakt, maar ik ben aan het nadenken over iets anders. Wordt vervolgd, maar misschien pas in het volgende jaar, ligt eraan hoe snel ik dit zat ben ;-) Bestandje komt uit de store.


Tenslotte nog een snel kadootje, het zijn geen superoriginele dingen maar het geeft net even wat leuker weg dan een gewoon ingepakte reep chocola.

Tot zover de Silhouette.

Ik heb verder weinig affo's maar daar hoop ik binnenkort verandering in te brengen. Qua haken en breien heb ik net iets teveel WIPjes liggen vind ik, dus daar probeer ik in de herfstvakantie wat van af te ronden. Ik doe er nu wel wat aan maar het zijn allemaal wat landurigere projecten waardoor ik niet snel iets afgerond heb. M'n doel is toch om in 2018 zoveel mogelijk WIPjes te kunnen afmaken, iets met een schone lei voor 2019........fijne week allemaal!

3 opmerkingen:

Margriet Post zei

altijd leuk om even te bekijken wat je met de Cameo maakt. Bij mij komt hij praktisch alleen uit de kast om cadeautjes te maken. Terwijl er zoveel meer mee kan. Kwestie van prioriteiten stellen, weet ik ....
Daarom leuk om even weer inspiratie op te doen.

Mariette zei

Dankjewel voor je leuke reactie Margriet!

Vlijtige Lies zei

Leuk dat een opdracht voor een ander weer inspiratie geeft om ook voor jezelf weer aan de slag te gaan met de Cameo. Leuke shirts. En je borduurverhaal uit de andere post is herkenbaar. Het lijkt ook wel dat borduren een beetje uit is. En nadat de cameo op de markt is gekomen lijkt deze het een beetje over te nemen. Groet, en leuk dat je nog steeds blogt.