donderdag 28 februari 2019

Februari in vogelvlucht


Hierbij m'n maandoverzichtje met daarin onder andere een mini-haakwerkje in de vorm van een zomerse sleutelhanger. 
Ik had gewoon zin om even wat snels tussendoor te maken. Patroontje is van Gittepetit
Gehaakt van diverse soorten katoen uit voorraad op haaknaald 2. 
Verder zijn er de haaknaalden die ik in mijn vorige blogpost liet zien en de februari opdracht van de Country Meppie quilt.

Via mijn abonnementen kreeg ik de nieuwe Knip en de nieuwe La Maison Victor.
Ook ben ik weer eens gaan kijken bij de boekhandel, daar lagen heel veel nieuwe bladen maar ik heb me ingehouden en er maar een gekocht ;-) Dat is het blad "Leuke snelle naaimode". Qua haken en breien ook veel leuks gezien maar die bladen heb ik allemaal braaf laten liggen :-)
Verdere aankopen waren een meter Vliesofix op de markt, bestemd voor de applicaties op de quilt en de klei voor de haaknaalden.

Ik vermeld dit omdat ik bij wil houden wat ik allemaal koop op hobbygebied, ik wil het liefst zoveel mogelijk uit voorraad gebruiken dit jaar.
Ik kan hier wel tevreden mee zijn. Nieuwe patroonbladen blijft een zwak punt maar ik geniet ervan om de mode te volgen en te zien wat er in is qua stoffen. 

De handwerkbeurs ben ik niet naartoe geweest, er kwam iets tussen, maar ik denk dat dat misschien ook wel goed was, behalve de vliesofix had ik niet heel dringend iets nodig. Het stoffenspektakel sla ik ook over....allemaal heel leuk voor de inspiratie maar ik kan niet echt iets opnoemen wat ik per se nodig heb.

Alvast een heel fijn weekend toegewenst!  




1 opmerking:

Gerlily zei

Ik vind de haaknaalden super gelukt. Heel goed dst je zo strrk geweest bent.