donderdag 7 februari 2019

Throwback thursday februari


Dit is toch nog steeds wel een van de projecten waar ik het meest trots op ben. Ruim 4 jaar geleden was de deken af. Het was nogal ambitieus om dezelfde cal in 2 versies (deze en een effen grijze)  tegelijkertijd te haken maar het is wel gelukt. Ik blijf de kleuren van het Stylecraft garen prachtig vinden. 
Als ik het goed heb was het een van de eerste grote cals in Nederland, daarna volgden er nog vele anderen. Ik zie nog wel eens wat voorbij komen en dan denk ik soms: Zal ik? ;-))))
Maar ik begin er voorlopig niet meer aan......(zeg ik nu)
Vorig jaar ben ik nog heel enthousiast begonnen aan de Constantinopel cal, maar dat was het ook niet voor mij (klik
Ik heb nog steeds wat restjes acryl over van deze deken, als ik dan toch op de beurs ben volgende week denk ik dat ik ga kijken voor nog wat andere kleuren Stylecraft, wie weet is dat leuk voor een toekomstige deken.....

De vlaggenlijn en het kussen op de foto maakte ik trouwens met behulp van de borduurmachine. 

De originele blogpost is hier te zien. 

3 opmerkingen:

Gerlily zei

Dit blijft voor mij ook de mooiste deken. Voor mij ook beter om niet meer mee te doen aan dit soort cal's. Mijn schouder vindt het niet zo leuk meer.

Corrie zei

Leuk was dat om met een cal mee te doen. Ik ben er nu ook wel even klaar mee.
Ik heb trouwens ook een deken met style craft gemaakt en die is in gebruik als plaid. Maar o.... wat wordt ie lelijk. Heel veel pluis.

huis tjokvol zei

ziet er ook heel mooi uit,mooie kleuren ook,ja daar mag je dan ook nog steeds super trots op zijn