woensdag 20 februari 2019

WIP wednesday februari


In dit geval een WIPje minder want ook iets uithalen hoort er af en toe bij. Knopen doorhakken.....soms is het beter dan doormodderen met een project wat niet helemaal naar je zin is......en dat het niet naar m'n zin was bleek wel uit het feit dat ik er steeds minder graag aan werkte.

Het probleem met dit vest vond ik de onregelmatige steken, vandaar dat je denk ik bij de Bernadettevesten toch een pluizige draad meegebreid ziet. Dan is het mooi, nu had ik een relatief glad garen met dubbele draad......ik was er gewoon niet tevreden over. Zou ik dit patroon weer kiezen dan gaat er zeker een pluizig draadje mee..... 

Jammer van het mooie garen waar ik zoveel moeite voor heb gedaan om het te kopen, daarom ben ik blij met deze beslissing. Liever deze prachtige kleur inzetten voor een ander project.
Nu dus alles uitgehaald en ik ga maar eens kijken wat ik er mee ga doen, ik heb genoeg dus daar kan het niet aan liggen.
Misschien een gehaakt vest, of anders iets breien maar dan zeker met een enkele draad en op dunnere naalden, dat ligt me toch beter.

Inmiddels heb ik net een ander breiwerkje op de pen, daaarover een andere keer meer.

En van m'n WIP lijstje van vorig jaar zijn er, afgezien van m'n diamond painting, op deze manier nog maar twee over.....

5 opmerkingen:

Corrie zei

Jammer als het niet mooi opbreit, het lijkt dan net of je niet netjes kan breien, maar dat ligt toch echt aan het garen.

Nina Hobbysite zei

Je wip lijstje gaat erg snel leeg. Ja, als niet naar je zin is kan je beter uithalen.

Vlijtige Lies zei

Wat knap van je om het uit te halen. Maar kastvulling hebben we genoeg tenslotte. Ik ben benieuwd wat het nu gaat worden.

Gerlily zei

Prachtige kleur. Te mooi om te laten liggen

Corina zei

Ja soms word het niet wat we er van verwachten, het is wel een hele mooie kleur.
Fijn dat het lekker gaat met wegstrepen van je lijstje.

Corina