vrijdag 31 mei 2019

Mei in vogelvlucht


Ik ben altijd weer veel meer van plan aan het begin van de maand dan wat er werkelijk uit m´n handen komt, maar dit zijn dan de afgeronde dingen van de maand mei.

Gelukkig heb ik weer een begin gemaakt met het maken van kleding voor mezelf. Ik hoop op een vervolg volgende maand. 

En verder zie ik wel wat de komende maand brengt. 

Ik heb geen wolletjes, boeken of tijdschriften gekocht, Knip juni viel wel op de mat zoals elke maand.

Een mooie aankoop was natuurlijk m´n ladenkastje, daar ben ik toch zo blij mee.

Zelfs de stoffenbeurs van gisteren heeft me niet kunnen verleiden tot een aankoop van stof. Ik ben wel geweest en had gehoopt met een leuk stofje voor een jumpsuit naar huis te gaan, maar ik kon er helaas niets vinden naar m'n zin. Dan maar shoppen in eigen stoffenkast ;-)
Het vlakbij gelegen tuincentrum had gelukkig deels wel wat ik zocht, maar dat bewaar ik tot m'n tuinblogje in juni.......

Geniet van het mooie weer en ik zie jullie volgende maand hopelijk weer!

2 opmerkingen:

Gerlily zei

Dat is knap geen stof kopen op het Spektakel. Zou mij niet lukken, vrees ik. Fijn weekend verder.

Margaret zei

De ene maand is de andere niet. Soms lukt het om veel te haken en te maken. Ik verkijk me nog wel eens op de tijd die één project kost. Dan heb je in je hoofd veel meer plannen dan je in de beschikbare tijd kunt uitvoeren.
Je hebt in ieder geval mooie dingen gemaakt en deze maand krijg je weer nieuwe kansen.

Groetjes, Margaret