woensdag 15 januari 2020

WIP wednesday januari


Een nieuw jaar betekent een nieuw project......tenminste daar had ik zin in :-)
Dit is het begin van de Halloween sampler, een prachtig en ook een heel grappig borduurontwerp waarin zelfs bedeltjes verwerkt zijn.
De kleuren alleen al zijn geweldig en ik heb er heel veel zin in om hieraan te werken en jullie af en toe een update te laten zien. 
Ik heb ook nog een ander borduurwerk onder handen, deze leek me leuk voor de afwisseling.

Verder heb ik nog weinig creatiefs gedaan in 2020, het kabbelt allemaal een beetje voort in de eerste weken van januari, er zijn veel andere bezigheden op het moment dus echt veel te bloggen is er (nog) niet......


6 opmerkingen:

Tinneshobbyworld zei

Ben benieuwd want de kleurtjes zijn veelbelovend. Leuk om te doen!Groetjes!

Jacqueline zei

Leuk begin en je bent in ieder geval heel erg op tijd voor Haloween! Ben heel benieuwd weer wat er uit je handen komt voor creatief 2020!

Gerlily zei

Dat ziet er veelbelovend uit. Veel borduurplezier.

Corrie zei

Leuk borduren. Heerlijk ontspannend, maar tegelijk goed opletten.

Vlijtige Lies zei

Gewoon rustig aan opstarten. Leuk borduren! Een geduldklusje. Succes.

Nina Hobbysite zei

Oo wie weet op tijd af voor Halloween. Pas op want borduren blijft verslavend😉