donderdag 2 april 2020

Throwback thursday april


In mijn vorige blogpost schreef ik dat ik eindelijk aan het haken ben gegaan met de neon acryl die ik al jaren in huis heb. Ik heb het in eerste instantie niet gekocht voor een deken, maar meer omdat mijn dochter destijds helemaal in de ban van neon kleurtjes was, en ik dacht aan wat leuke accessoires, mutsen, sjaals etc...... Ik wist alleen niet meer zo goed hoe lang dat geleden was, maar dat is intussen al 7 jaar terug. Lang verhaal kort....de acryl bleef liggen want de trend was inderdaad snel weer op z'n retour. En nu wordt het alsnog goed gebruikt......
Maar voor m'n onderwerp van throwback thursday hoefde ik niet lang te zoeken, ik haal gewoon de neon-hype van 2013 nog een keer voor het voetlicht.  


 Ik was toen wel een stuk efficiĆ«nter dan nu moet ik toegeven. Stofjes kopen, patronen overtrekken en hup, de schaar erin.....kleding maken in serie.


Aan de foto is te zien dat ik stofjes, garen en nog andere fournituren in een keer kocht (zie voor blogpost hier)



 Ik weet nog wel dat deze kleding in allerlei combi's veel gedragen is gedurende de zomer van 2013. Echt eer van m'n werk.......en het stond d'r ook zo leuk.
De originele blogpost -met nog meer foto's- is hier te zien.

4 opmerkingen:

Gerlily zei

Zo leuk om dit iedere keer te zien. En fijn dat het zo goed gedragen is.

Corrie zei

Oh ja, die felle kleuren. Zou dat weer terugkomen? Vast wel een keer.

Tinneshobbyworld zei

Wat fijn! Hou van die neonkleurtjes. Helemaal top!

Jacqueline zei

Ach ja, neon! En dat is pas 7 jaar geleden? Wauw, wat vliegt de tijd:) Mijn jongens waren nooit in de neon, dus de hele trend is aan ons voorbijgegaan. Maar zoals Corrie ook zegt: het komt vast weer een keer terug! Leuk hoor deze "terug in de tijd" blogjes, zo zie je maar dat dingen zo snel gaan eigenlijk. Wie weet komt je inspiratie voor het serie-naaien weer terug, maar dan voor jezelf. Was een doel dit jaar toch? Ach, zolang je nog maar plezier hebt van je hobby :)