donderdag 7 september 2017

9 jaar bloggen en een echte verjaardag


Om maar met een cliché te beginnen: wat vliegt de tijd!
Vandaag is het precies 9 jaar geleden dat ik m'n eerste blogpost schreef. Op 7 september 2008 was dat. 
Sara was net begonnen in groep 1 en ik maakte die tijd heel veel van haar kleding zelf. Ook jassen en dit was er een van. Natuurlijk met een borduurtje erop :-)
De borduurmachine stond toen heel regelmatig te stampen, mijn favoriete kledingpatronen waren van Farbenmix (en daar zitten nog steeds tijdloze patronen bij) en het moest het liefst allemaal bont, bonter, bontst zijn qua kleur en dessin.
De mode is inmiddels flink veranderd en ik zit helaas ook niet zoveel meer achter de naaimachine. Daar zijn natuurlijk wel andere dingen voor in de plaats gekomen maar ik mis het wel.
Daarom hopelijk binnen afzienbare tijd weer eens een genaaide creatie op dit blog.


Dan hebben we ook nog een echte jarige in huis vandaag, de jarige job is alweer 7 jaar!
Hij wilde graag trakteren op chocola....dus dat hebben we geregeld :-)
En als hij straks uit school komt staat er nog veel meer lekkers op tafel.


En gisteravond, nog net 6 jaar oud, is z'n eerste tand eruit gegaan. Het duurde allemaal wat langer dan bij de oudste 2 maar het begin is er :-)

7 opmerkingen:

Mama C zei

Van harte gefeliciteerd met je jarige zoon en met je blog verjaardag!

Sofie zei

Proficiat met je blogverjaardag, we bloggen al even lang!!!

Corrie zei

Van harte gefeliciteerd. Wat een lange tijd in blogland. De meesten zullen het niet zo lang uithouden. En ook nog steeds nieuwe inspiratie.

Gerlily zei

Gefeliciteerd met je zoon. Is hij echt al weer 7! Eens opzoeken hoe lang ik al blog.

Danielle zei

Gefeliciteerd met je blogverjaardag! De tijd gaat zo hard he. En natuurlijk van harte met je zoon.

Marguerite zei

Gefeliciteerd.
Ook hier staat de naai- en lockmachine te verstoffen.
De tijd van eigengemaakte kleding is voorbij.
Gelukkig zit ik ook niet stil.
Is genoeg leuks voor in de plaatst gekomen.
Gelukkig maar...

Nina Hobbysite zei

Wow, 9 jaar dat is best een lange tijd.