vrijdag 22 september 2017

Nog iets voor aan de muur


Een muur op Oliver's kamer was nog een beetje saai, nou ja...qua kleur niet, maar er mocht nog wel iets op.
Ik heb nog wat platen mdf liggen, die had ik ooit eens in verschillende maten laten zagen.
Een daarvan heb ik geverfd met een laag grondverf en 2 lagen bruine muurverf.
We hadden nog een restje kunstgras bewaard om ooit eens mee te knutselen en dat kwam nu goed van pas.
De kussens op de foto hierboven maakte ik hier.


Met een tacker heb ik een paar stroken vastgemaakt op het mdf en vervolgens een sticker gesneden uit goudkleurig vinyl met de Silhouette Cameo. Zowel het bestand als het font komen uit de Silhouette store. 


Leuk klusje om te doen, resultaat staat grappig in de safari-kamer, bovendien had ik alle materialen in huis en kind was er helemaal blij mee dus wat wil je dan nog meer ;-)

Dit weekend moet ik echt gordijnen naaien voor de slaapkamer, heb het lang uitgesteld maar de kozijnen zijn afgelopen week geschilderd, er hangen al nieuwe rolgordijnen dus geen verder uitstel meer mogelijk ;-) Het worden kamerhoge gevoerde gordijnen met ingenaaide haken dus....veel werk en vooral heel veel stof.
Ik zal blij zijn als het af is, dan nog vitrage voor een 1 raam in de woonkamer (1 kant is al af) en dan heb ik die grote klussen uit de weg en kan ik weer eens aan leuke dingen beginnen voor wat betreft de naaimachine :-)

Een heel fijn weekend toegewenst en geniet van het mooie weer!

6 opmerkingen:

Gerlily zei

Heel eeg leuk geworden. Fijn weekend.

Mama C zei

Phoe, wat een klus die gordijnen! De motivatie is waarschijnlijk vooral dat je daarna veel stof kwijt bent en je met een gerust hart achter je machine kan gaan zitten voor leukere projecten! Heel veel succes!!!

Corrie zei

Heel origineel. Past er goed bij.

Vlijtige Lies zei

Wat een geweldig leuk idee, hoe kom je er weer op? Help gordijnen naaien, succes. Ik heb er zo'n hekel aan. Maar als het klaar is, ben je het vast weer snel vergeten. Tot snel.

Nina Hobbysite zei

Erg leuk! Gaaf idee ook. En gordijnen lijkt mij zo lastig. Zoveel stof om mee te werken. Maar wordt vast prachtig.

Juffrouw Tuttebel zei

Wat leuk!!! Sorry ik bedoel natuurlijk stoer ;-) Veel succes met de gordijnen is ook niet mijn favoriet