vrijdag 7 september 2018

10 jaar bloggen en give-away!


Het is niet te geloven maar het is vandaag precies alweer 10 jaar geleden dat ik mijn blog begon (klik).
Daarom is het hoog tijd voor een give-away......ik ga deze leuke kit van The world of Cross Stitching weggeven. De winnaar heeft dan nog genoeg tijd om voor Kerst een paar leuke kaartjes te kunnen borduren.


Deze give-away loopt tot 21 september, ik zal dan in de avond de winnaar bekend maken.

Hoe kun je dit leuke pakketje winnen?
-laat een reactie achter onder deze blogpost zodat ik weet dat je mee wilt doen aan deze give-away
-ik vind het leuk als je mij volgt, dat mag via m'n blog zelf, via bloglovin' of via Instagram.

Vooral op Instagram kan ik nog wel wat volgers erbij gebruiken en ik plaats ook regelmatig wat anders dan hier, het loopt niet helemaal 1 op 1 met mijn blog, maar gaat wel vaak over m´n hobby´s, ik plaats daar ook wel eens work in progress foto’s die ik hier niet altijd laat zien. Het heeft zeker raakvlakken met mijn blog, dus het is ook leuk om me daar te volgen als je dat nog niet doet. Hier kun je me vinden.

-je mag, als je dat wilt, deze give-away delen. Hoe meer mensen er mee doen, hoe leuker natuurlijk....
-ik zal de winnaar loten dus iedereen maakt evenveel kans. Je hoeft niet per se een eigen blog te hebben om kans te maken. Een reactie en volgen op een van bovengenoemde manieren is voldoende.

Veel succes allemaal, ik heb de reacties op modereren staan, maar ik zal ze regelmatig publiceren.
Wie weet maak jij deze schattige kaartjes nog voor de Kerst.

Ik sluit dit blogje graag af door al mijn bloglezers door de jaren heen te bedanken. Er komen zeker nog leuke dingen aan. Plannen genoeg, en nu we de eerste drukke schoolweek weer achter de rug hebben hoop ik ook weer wat meer voor mezelf te kunnen doen. Dus op naar de volgende 10 jaar....:-)

9 opmerkingen:

Sofie zei

Van harte proficiat met je 10 jarig Blogbestaan!
Fijn weekend, groetjes Sofie

engelien zei

Gefeliciteerd met je 10 jarig bestaan.
Ik vind het knap dat je zo trouw altijd blogt.
Zal je ook gaan volgen op insta.
En natuurlijk doe ik mee aan de give-away.
Groetjes, Engelien

♥ Vera zei

Happy Birthday to 10 years wonderfull blogging.I read it already.

Many greetings
Vera

Nina Hobbysite zei

Gefeliciteerd met je 10 jaar. Wat een mooie lange tijd.

Vlijtige Lies zei

Wat een tijd al! Gefeliciteerd! En ga zo door altijd leuk om te lezen.

Janneke k zei

Wat een knappe prestatie, 10 jaar alweer! Gefeliciteerd, ik hoop dat je nog lang doorgaat!
Ik vind je give away erg leuk, ik ga duimen!

Danielle zei

10 jaar alweer! Lees je blog altijd, maar reageren schiet er vaak bij in. Ik doe graag mee aan je give-away.

marmarel zei

Hartelijk gefeliciteerd met je 10-jarig blogjubileum, dat is een lange tijd! Ik volg je nu ook op Instagram, al ben ik nu niet zo actief zowel op Insta als op mijn blog. Ik doe graag mee met je give-away, ook leuk om in een lijstje te doen.
Groetjes, Marijke

Rianne de Roon zei

Wat leuk! Gefeliciteerd met je jubileum. Ik volg je vanaf NU op Instagram (nadat ik je hier al las) & doe graag mee met je give away!