maandag 24 september 2018

Sweater uit Ottobre woman


Deze heerlijke comfy sweater maakte ik van een van de lappen uit het winter-verrassingspakket van Driessen. Hij hangt hier wat wijd om de pop, maar ik heb dan ook niet dezelfde maten als deze pop ;-) Maar het ziet er zo tenminste iets beter uit dan op een kledinghanger....

De stof is een hele fijne soepele breistof, niet al te dik maar wel heel comfortabel om te dragen.


Ik heb dit patroon gekozen vanwege de leuke plooien op de mouw. Nu staan er in deze Ottobre wel meer patronen die me aanspreken maar deze sprong er voor mij meteen uit.



Er staat ook nog een jurkversie van dit patroon in het blad.

Ik ben er blij mee, wat mij betreft een geslaagd begin van de herfst/winterkleding.

 Stof/boordstof: Driessen
Maat: 50 (voor-en achterpand 10 cm verlengd)
Patroon: Ice blue sweater Ottobre woman 5/2018

5 opmerkingen:

Isabelle zei

Dit vind ik ook een erg leuk model! Mijn oranje winterjas heeft ook zulke mouwen, dat vond ik ook zo grappig. Ik vind de stof ook heel mooi.

Nina Hobbysite zei

Een prachtige trui! Precies op tijd voor dit koude weer.

marmarel zei

Wat een mooie sweater en prachtige stof! Ik stond net nog met het blad in handen te twijfelen, zal ik? Ik heb 'm toch eerst maar terug gelegd. Eerst maar eens kijken of ik het naaivirus weer te pakken kan krijgen en beginnen met poppenkleertjes. :-)
Groetjes, Marijke

Corrie zei

Mooi geworden. Fijn als een patroon goed uitvalt.

Marguerite zei

Leuk weer!
Zal ook lekker dragen.