donderdag 31 januari 2019

Januari in vogelvlucht


Op de laatste dag van deze maand is het tijd voor een maandoverzichtje. Ik weet nog niet of ik dit elke maand ga doen, maar ik heb wat dingen af kunnen ronden en dan is het wel leuk om even terug te blikken.

Op de collage is alles te zien wat ik in deze maand (af)gemaakt heb. 
Ik ben er wel tevreden mee, ik heb een langlopend project af kunnen ronden (c2c deken), ik heb nog een totaal nieuw project opgestart wat helemaal niet in de planning zat maar waar  ik wel heel fijn mijn oude lapjes voor kan gebruiken (Country Meppie quilt). En nog een kledingstuk dat ik inmiddels al een paar keer gedragen heb....

Het is ook een mooi moment om ook even te kijken wat er deze eerste maand van het nieuwe jaar van m'n goede voornemens op crea gebied terecht is gekomen...
de belangrijkste daarvan is toch wel UWYH. Ik ben daarin wel geslaagd want ik heb helemaal niets op hobbygebied gekocht.
M'n opruimronde heeft wel geholpen daarbij. Ik ben zoveel leuke materialen tegengekomen.....en dus ook veel inspiratie voor toekomstige projecten. Nu ik overzicht heb, kan ik ook doelgericht spullen ergens bij kopen als dat nodig is.

Ook qua tijdschriften ben ik braaf geweest ;-) Ik kreeg met de post de Knipmode en de laatste Knippie van het Kruidvat abonnement. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nog weinig met de Knippie kan. Heel af en toe staat er een leuk jongenspatroon in, maar dat is echt zelden dat het echt iets nieuws toevoegt aan m'n patronencollectie. Dus de Knippie zal ik voorlopig ook los niet snel kopen. Eerlijk gezegd weet ik helemaal niet wat er op het moment aan patroonbladen in de winkel ligt, ik heb al een tijdje niet gekeken.

Ook is deze maand m'n diamond painting een klein stukje gegroeid, gaat echt maar met kleine stapjes maar goed. Volgende maand zal ik eens een update foto plaatsen, hopelijk is de vooruitgang dan wat beter te zien.

Ik ga lekker door op deze manier en hopelijk kan ik ook in februari weer wat leuke creaties showen.

3 opmerkingen:

Gerlily zei

Overzicht geeft zoveel rust. Hier ook net de hobbykamer weer opgeruimd. En je hebt toch weer lekker 3 projecten klaar!

huis tjokvol zei

Je bent lekker bezig hoor ,leuke dingen gemaakt ,op naar de volgende maand

Vlijtige Lies zei

Je bent zo goed bezig. Alles op orde geeft zoveel meer rust. Moet ik ook eens doen...Groet uit een winters O-A