woensdag 26 februari 2020

WIP wednesday februari


En dan is het opeens alweer twee weken geleden dat er voor het laatst een blogpost van me verscheen...(meer over m'n sokken-brei-avonturen in m'n aankomende maandoverzichtje, bedankt voor alle feedback in ieder geval, leuk al die reacties!)
Vorige week was ik er met jongste samen heerlijk een midweekje tussenuit op de Veluwe. Echt genieten. We hebben vooral van de prachtige omgeving genoten, elke dag gingen we wel een andere route wandelen......


.....en dan kwamen we dit soort prachtige plaatjes tegen...we hebben ook echt geluk gehad met het weer. Het begon meestal pas te regenen in de avonden.....
Jongste is echt een natuurkind, ik ben blij dat ik dit soort dingen samen met hem kan ondernemen.
We hadden een huisje gehuurd en ik had m'n auto volgeladen met voldoende (lees: teveel) leuke spullen om ons bezig te houden op de momenten dat we niet buiten waren. Zo ook m'n onlangs gestarte borduurwerkje.... 


Op de eerste foto zijn de vorderingen tot nu toe te zien.....ik borduur niet snel maar vind het wel erg leuk om te doen. 


Dit plaatje geeft een idee hoe de Halloween sampler uiteindelijk moet worden.


En tot zover was ik de vorige keer gekomen. Mijn doel voor maart is om het huisje helemaal af te krijgen tot en met de stiksteekjes, de bedels maak ik pas vast als alles af is.

Ik nam trouwens kort voor ik op vakantie ging via marktplaats nog een hele stapel Engelse borduurbladen van iemand over, verschillende soorten, echt superleuk. Heb nog geen tijd gehad om ze rustig te bekijken, maar dat komt nog wel. Na zo'n korte vakantie is er toch weer een hoop werk aan de winkel, hopelijk kan ik er dit weekend tijd voor maken.

Fijne dag allemaal, het zonnetje begint hier te schijnen dus ik ga maar even wat nuttigs doen in huis :-)

4 opmerkingen:

Corrie zei

Heerlijk om er even uit te zijn en samen te genieten.
En af en toe een steekje doen is ook fijn.

Gerlily zei

Lekker zeg er zo een paar dagen tussenuit met je jongste zoon. En elke steek is er eentje. Wordt vast mooi, mooie kleurtjes ook.

Dreamstuff zei

Succes met je borduurwerk, nog genoeg kruisjes om van te gaan genieten

Nina Hobbysite zei

Een borduurwerk gaat altijd traag. Kost veel tijd maar zo leuk om te doen. Mooie update. En lekker er even uit.