zondag 2 februari 2020

Een chunky sjaal.....


en chunky is ie zeker.......gebreid met 2 draden acryl op breinaald 8 in een valse patentsteek. Koud zal de heer, voor wie deze sjaal bestemd is, het niet snel krijgen. Door de dubbele draad is de sjaal echt superdik.


Het patroon vond ik hier en het was een leuk patroon om te breien, ideaal tv-projectje.....en hij was ook snel af. 




Sammie wilde ook dolgraag even op de foto, hij ging er echt voor zitten :-)
Ons schatje wordt over een dikke maand alweer 2 jaar oud.....

Patroon: Happy handmade living
Breinaalden: 8
Garen: 4 bollen Royal uit voorraad (opgebreid over 40 steken).

Overigens hoop ik eind van deze maand weer een gezellig maandoverzichtje te plaatsen, omdat ik maar 1 affo had in januari vond ik het niet echt te moeite ;-) 
De tuinblogjes komen ook wel weer terug, maar ook daar valt op het moment niet zoveel over te schrijven. Tot snel! 

4 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Dat is zeker een lekker warme sjaal. De halve patentsteek is een ideale steek om bij een filmpje kijken te breien, je hebt na één film een heel stuk wapperen aan je breinaalden :D

Groetjes, Nicole

Nina Hobbysite zei

Mooie sjaal. En Sammie zit er prachtig voor.

Tinneshobbyworld zei

Prachtige sjaal en zal zeker lekker warm zijn. Groetjes!

Gerlily zei

Mooie warme sjaal. Ik denk dat Sammie dat ook wel een lekker plekje zou vinden, op de sjaal.