donderdag 2 juli 2020

Throwback thursday juli



Kennen jullie de tijden nog dat je reikhalzend uitkeek naar de nieuwste nieuwsbrief van Farbenmix?
Vaak werd er dan een nieuw patroon of e-book aangekondigd, of nog leuker een Freebook :-)
Ik volg ze nog steeds hoor, maar dat vond ik een erg leuke tijd. Ik bestelde er ook vaak bandjes, applicaties van flock of flex. En de kledingpatronen natuurlijk. Ik heb er nog wel wat maar heb laatst wel opruiming gehouden......ik kan niet alles bewaren helaas en de patronen die echt gedateerd zijn heb ik weggedaan.

Deze Elefantoes maakte ik 10 jaar geleden. Ik heb het even gecheckt maar het e-book is nog steeds gratis te verkrijgen klik. Zowiezo is het wel erg leuk om daar eens tussen de e-books te kijken, mocht je op zoek zijn naar inspiratie.

De originele blogpost staat hier

3 opmerkingen:

Corrie zei

Ik ben niet van het naaien, dus ik weet niet waar je het over hebt natuurlijk.
Maar wel weet ik dat je olifanten erg leuk zijn.

Nicole Claudia zei

Heel herkenbaar. Elke maand benieuwd wat voor nieuwe patronen er uitkwamen. Meestal twee stuks. In de "Vorschau"... Ook freebooks ja, ik heb er toen aardig wat gedownload. Toen ze niet meer elke maand met nieuwe patronen kwamen maar elk seizoen een collectie, kwam er een eind aan de maandelijkse nieuwsgierigheid, vond ik best wel jammer.

Maar ik neus af en toe nog naar patronen voor een mooie tas of zo. Ik heb er inmiddels al een paar mooie (aangeschaft of freebook), nu nog een potje tijd zien te vinden 😊😊

Groetjes, Nicole

Gerlily zei

Nog steeds leuk. Zo herkenbaar Farbenmix. Heb er ook heel wat van gemaakt. Fijn weekend.