vrijdag 7 oktober 2011

Granny stripe deken: 1e update

Hier was al iets te zien van mijn granny stripe deken in wording, maar nu is het na een week haken dan toch tijd voor een eerste echte update. Vorige week vrijdag 30 september ben ik met deze deken begonnen. Ik haak 'm op 240 lossen en de deken is 164 cm breed. Er zijn nu 7 rijen af en ik ben nu bij de groenen en blauwen aanbeland. Ik heb vantevoren een lijstje gemaakt met de volgorde van de kleuren zoals ik ze leuk vind. Heb eerst wat met de bollen wol gehusseld tot ik tevreden was en dit is het resultaat tot nu toe. Volgende week vrijdag volgt weer een fotootje van de stand van zaken :-)

4 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Die wordt prachtig !!!
De volgorde van de kleuren vind ik ook heel mooi en hierna komt blauw? Helemaal super !

Woon - Geluk zei

Je schiet al lekker op! Heerlijk werkje he om te doen! Ik ben er ook met 1 bezig, erg lekker voor 's avonds op de bank! Ben benieuwd naar je volgende update ;)

Anoniem zei

Wat een leuke kleuren gebruik je!! Daar word je echt vrolijk van. Wat zul je met plezier eraan werken!!

Groetjes Thea ♥

Jeannette zei

Oh die wordt mooi!! Superkleuren zo bij elkaar! Leuk ook om te lezen dat jij ook een weekmenu bijhoud, ik heb er al een paar reacties op gehad, zo leuk!

Groetjes Jeannette