woensdag 25 augustus 2010

Tja.......dit moet ook af en toe eens gebeuren

Zo vraag je jezelf af wat het volgende project gaat worden........................en zo ligt er een stapeltje verstelwerk op je tafel. Het begint met de vraag van zoonlief of ik een t-shirt korter wil maken, ik bedenk me dat ik op zolder ook nog twee herstelklusjes had liggen en een rondje navraag leerde dat er nog een paar dingetjes stuk waren. Kortom...........hier heb ik me gisteren mee beziggehouden, vanochtend nog even het laatste shirt op de coverlock korter gemaakt en het stapeltje is gelukkig weer weggewerkt. Nu dus wel maar eens serieus na gaan denken wat ik zal gaan maken...................

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Mariette,

Ja, dat hoort er ook bij.

Ik leg het meestal in de buurt van de machine klaar wat er versteld moet worden. En als dan de goede kleur op de machine staat gaat het in een moeite door!

Niet de leukste klusjes.....maar ja!!

Zo...weer terug naar zolder!

Groetjes Thea

Adriana zei

en zo blijf je bezig :P

groetjes Adriana

Nathalie zei

Jij blij dat die vervelende klusjes weg zijn!
Kun je weer iets echts leuks gaan doen ;-)

Groetjes Nathalie