maandag 30 augustus 2010

Toch nog wat gemaakt.....

Met nog iets meer dan een weekje te gaan voor de bevalling (als de baby zich tenminste niet uit zichzelf eerder aankondigt) heb ik besloten de naaimachine even te laten voor wat het is. Gistermiddag heb ik nog deze naamslinger afgemaakt, daarvoor had ik afgelopen week stukje bij beetje de vlaggetjes geborduurd. Ik heb daarvoor de borduurpatronen uit de serie geflatter van Huups! gebruikt. Erg leuk om te doen moet ik zeggen, ze zijn snel klaar en het effect is erg grappig. De hele slinger laat ik wel zien als de kleine geboren is ;-)
Voor Jack en Sara zal ik ook nog wel eens zo'n slinger willen maken, maar dat is voor later.
Ik ga m'n naaitafel op zolder opruimen en omdat ik waarschijnlijk toch niet helemaal kan stilzitten, heb ik de kirschtop die ik aan het breien ben voor Sara weer tevoorschijn gehaald. Daar hoeft niet eens zoveel meer aan te gebeuren dus dat is een goed klusje om nu even aan te pakken.

15 opmerkingen:

♥ Jantina van Veelen ♥ zei

Oeh leuk!! Je gaat bevallen dus binnenkort, spannend :) Heel veel succes alvast!

Nicole Claudia zei

Nou je bent toch nog lekker actief met allerlei dingen af te ronden... Nog een weekje maar, wat vliegt de tijd, zeg!!

Veel plezier met het afmaken van Kirschtop!!

Groetjes, Collie

Isabelle zei

Ooohhhh.....wat spannend!!! De laatste loodjes.....;-). Ben nu wel enorm nieuwsgierig naar de rest van de slinger, dat snap je :-D.

Sterkte met die laatste loodjes!! En ook met de Kirschtop.

Groetjes, Isabelle

Adriana zei

Leuk zeg die slinger. Vind het echt zo mooi zo'n stoffen slinger.

groetjes Adriana

Borgero zei

Sterkte met de laatste loodjes. De slinger ziet er erg gezellig uit. Als ik goed geteld heb, zijn er vijf vlaggetjes (een drieletterige naam???).

Groeten, Nienke

Mariette zei

@Nienke: haha, misschien.....maar misschien ook niet ;-))))))
Even geduld nog :-)))))

Groetjes, Mariƫtte

Unknown zei

Oh, wat spannend! Die laatste weken zijn zo zenuwslopend, vond ik altijd. Heel erg veel sterkte met de laatste loodjes en de bevalling. De slinger is in ieder geval helemaal top!
Groetjes Renate

vrouwenhand zei

Succes met de laatste loodjes, spannend hoor!

Heel herkenbaar ook, toen ik op het eind liep werden ook alle naaispullen opgeborgen. Stel je voor dat het huis nog vol draadjes en stofjes zou liggen terwijl ik ging bevallen, haha.
Ik 'mocht' alleen nog maar breien en omdat ik over tijd liep had ik mijn breiwerkje al snel af en moest nog aan een nieuwe beginnen (die heb ik niet afgekregen voor de bevalling).

Vlijtige Lies zei

Je maakt ons wel nieuwsgierig...succes met de laatste loodjes,en sterkte met de bevalling!we zien binnenkort de vlaggenlijn met naam wel voor bijkomen!

Mirella zei

wauw wat gaat de tijd toch snel zeg !! nog maar een week... ongeveer ;-) Succes met de laatste loodjes !!

O, ja... mooie slinger !!

Unknown zei

succes met de laatste loodjes.
en ik ben benieuwed wat er verder op de slinger staat.

groetjes

Woon - Geluk zei

De slinger ziet er erg gaaf uit! Je zult nu wel zin hebben om de kleine spruit in je armen te houden! Ik vond de laatste weken altijd spannend! Heel veel succes nog even met wachten en met de bevalling!
Groetjes Cindy

Alies zei

Leuk geworden hoor en ben natuurlijk erg benieuwd naar de naam ;-)
Voor Iris en Thijmen maakte ik ook zo'n slinger en die hangt bij elke verjaardag voor het raam met een groot opblaasbaar cijfer erboven :-)
(alhoewel die van Thijmen nog op z'n kamertje hangt, hij moet nog 1 worden...)

Siem zei

Spannende tijden! Heel veel succes en doe maar lekker rustig aan, voor zover dat gaat...

Danielle zei

Sterkte met de bevalling straks! Ik lees het straks wel wat het geworden is!
Mooie slinger trouwens!
groetjes Danielle