zondag 22 augustus 2010

Weer een setje in de kast.........




Vandaag heb ik de broek van het Berit-setje afgemaakt. De stof lag al een paar jaar in mijn kast, het is een hele mooie soepele babyrib met tie-dye effect. Voor de foto heb ik Sara maar even hoge gympen laten dragen, maar eigenlijk horen er natuurlijk stoere laarzen onder. Ik vind het Sara wel leuk staan, het is een eigenwijs setje geworden vind ik zelf. Het is eens wat anders dan de (gekochte) skinny jeans die ze zo graag draagt in het lange-broeken-seizoen. De borduurtjes zijn trouwens van Huups. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het volgende project wordt. Ik wil me niet meer al teveel op de hals halen voor de bevalling, dus de winterjas die ik in gedachten had voor Sara stel ik maar even uit. Misschien wat losse basics............ik zie het nog wel ;-)

8 opmerkingen:

Danielle zei

Het ziet eruit alsof het erg lekker zit bij haar! Mooi set geworden. Leuke kleurtjes!
groetjes Danielle

Isabelle zei

Ik vind het een superleuk setje geworden! Mooie kleurtjes bij elkaar voor en vrolijke herfst:-).
Berit blijf ik ook een heel leuk patroon vinden!! Ga hem ook maar weer eens afstoffen denk ik :-).

Groetjes, Isabelle

Klavertje Kleding zei

Hele leuke set geworden, staat haar super!

Grt. Nel

Jeannette zei

Stoere set hoor!! Ik vind de gympen eronder juist wel leuk staan!

groetjes Jeannette

Anoniem zei

Hoi Mariette,

Dus het schiet op nu???

Spannend!!

De kleding is leuk geworden,het staat haar leuk!!

Sterkte!!

Liefs van Thea

Mariette zei

@Thea: Als alles goed gaat nog een weekje of twee :-)))))
Ik begin de dagen zo langzamerhand wel af te tellen ;-)

Groetjes, Mariƫtte

Adriana zei

Wat leuk zeg, die broek past er echt perfect bij.

groetjes Adriana

Sabine zei

Wat een leuke set!!! Heel vrolijk!!!

groetjes,
Sabine