zondag 15 april 2018

Een kleine diamond painting af


Het is tijd voor een update voor wat betreft het diamond painten. We hebben een kleine dp af in het formaat 15 x 15 cm. Het grootste deel is gedaan door Oliver, alleen kon hij zich er niet meer toe zetten het laatste stukje af te maken nadat onze kat Guusje het bakje met steentjes had omgegooid en alles door elkaar lag :-(
Vorige week ben ik er voor gaan zitten en toen was het in een uurtje gepiept. Het lijstje hadden we een paar weken geleden gekocht bij Xenos dus kon dit lieve tijgertje gelijk een mooi plekje vinden tussen de beestenboel op Oliver's kamer. 


Dit waren ronde steentjes en net als de pauw was dit een partial painting. 


Oliver had het snel onder de knie en vond het ook leuk om te doen. Zeker een aanrader voor kinderen dus, al zou ik zelf de paintings niet te groot kiezen dan. Door het avontuur van het omgegooide bakje heb ik inmiddels wel andere bakjes voor de steentjes in gebruik dan het groene bakje op de foto, deze hebben per kleur een afsluitbaar dekseltje en heb je geen risico op kleuren die door elkaar raken.

Zelf heb ik nu twee paintings onder handen, heel hard gaat het niet maar regelmatig doe ik een stukje. Het blijft een ontspannend werkje om te doen. Over een aantal weken zal ik laten zien hoever de andere dp's zijn.

7 opmerkingen:

Gerlily zei

Wat leuk geworden. Fiine zondag nog.

Tinneshobbyworld zei

Denk dat het zeer leuk is om te doen!

Lieve groetjes, Tinne

Danielle zei

Dit is ook leuk om te doen! Mooi resultaat.

Vlijtige Lies zei

Wat een geduld klusje. Beter als achter de IPad zeg ik dan maar. En af en toe lekker buiten spelen. Geef je zoon maar een complimentje. Knap gedaan. Groet. ps. ik krijg je laatste reactie op mijn blog niet gepubliceerd, dat je niet denkt....ehu ze wil hem er niet op ofzo. Het lukt gewoon niet.Wel bedankt voor je aanhoudende belangstelling. groetjes.

Nina Hobbysite zei

Leuk hoor om samen bezig te zijn. En met een mooi resultaat.

Corina zei

Hij is wel erg leuk geworden kan het me wel voorstellen dat ie het ff niet meer zag zitten nadat het allemaal door elkaar lag.
Ben benieuwd naar het resultaat van je andere projecten

Babs zei

Oei, dan mocht je al serieus sorteren voor je verder kon.