zondag 22 april 2018

Klaar voor Koningsdag...


........en afgelopen vrijdag is het shirt ook al gedragen tijdens de Koningsspelen.
Deze keer heb ik niet bedrukt met flex maar met flock. Was eigenlijk uit nood, omdat m'n witte flex op was en ik dit materiaal nog wel in huis had. Maar dit is ook leuk geworden en het werkte heel prettig qua snijden en pellen.


Nu ik dan toch iets laat zien wat met de Silhouette gemaakt is kan ik gelijk wat andere dingen showen, deze maakte ik een paar weken geleden al maar was net niet bijzonder genoeg voor een eigen blogpost vond ik. 
Eigenlijk gaat het hier vooral om meer een praktische dan een creatieve toepassing van de Silhouette Cameo. 
Voor het papierwerk van de administratie gebruikte ik al jaren dezelfde ordners en die waren wel een keer aan vervanging toe. 
Dus kocht ik een paar nieuwe mappen en maakte ik stickers op onderwerp.
Nu nog een keer alles overhevelen naar de nieuwe mappen.....;-)


Vervolgens nog een naamsticker voor de nieuwe step van de kleine man.
Aangezien hij niet de enige is op school met hetzelfde stepje is een naam erop wel handig...


Dat was het voor vandaag, geniet allemaal nog even van het mooie weer voordat het omslaat later vandaag!
Ik ga zo eens even de tijd nemen voor de nieuwe La Maison Victor, die kwam afgelopen week en ligt nog steeds in het plastic ingepakt, ben er nog niet aan toegekomen deze te bekijken.
Veel liefs, Mariette

3 opmerkingen:

Jos van KloskaCreAtief! zei

Leuk he al die toepasssingen!
Ik heb net mijn eerste cameo besteld, die komt van de week binnen...spannend

Mariette zei

Wat leuk, Jos! Er is zoveel mogelijk, ik vond het in het begin best wel overweldigend. En nog steeds soms ;-) Heel veel plezier ermee alvast!

Gerlily zei

Wat een leuke dingen weer. Mooie lettertypes ook.